VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY HOTEL Almond *** TEPLICE
ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU
1. firma Hotel Almond s.r.o.,
IČ: 28751663
se sídlem na adrese Stará Duchcovská 28/94, 41503, Teplice,
společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Ústí nad Labem, spisová značka C 30845, (dále jen jako „hotel“)
2. objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „objednatel“)
Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb
REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
1. Rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné písemně, tj. emailem či telefonicky.
2. Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně, tedy emailem, potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo na základě automatického emailového potvrzení generovaného příslušným online rezervačním systémem.
3. Rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši objednaného ubytování a služeb. Mohou být stanoveny individuální podmínky.
4. V případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3., hotel nemusí ubytování a služby poskytnout.
5. Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace, jsou závazné pro obě strany.
CENY, STORNO A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
1. Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, bez snídaně, pokud nezvolí host jinak.
2. V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12%. Městský poplatek ve výši 21,-CZK/osoba na noc není zahrnut v ceně ubytování.
3. Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem, nebo způsobem, který udává daný rezervační systém, který byl pro rezervaci využit.
4. Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. Booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
5. Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín, je považována za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
6. Ubytování je možné uhradit v hotovosti, akceptujeme měnu CZK a EUR. V případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK.
7. Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování a objednané služby.
8. Při zrušení rezervace 24 před příjezdem (v případě standardní rezervace) nebude účtován žádný storno poplatek.
9. V případě volby nevratné rezervace má hotel právo účtovat 100% z ceny ubytování kdykoliv po vytvoření rezervace.
10. V případě nedojezdu hosta je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady za celý pobyt hosta.
PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
1. Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor.
2. Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena hotelem.
3. Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu, aby mohla být sjednána náprava.
4. Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb, nejpozději v den odjezdu je pak host povinen uhradit ostatní náklady – doplňkové služby (sauna, restaurační služby a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak.
V případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu.
5. Host může odstoupit od smlouvy na základě storno podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu.
6. Doba přihlášení k ubytování je od 14:00 v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a může být zpoplatněno.
7. Doba odhlášení je do 11:00 v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a může být zpoplatněno.
8. Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření na pokoji či v prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 2000,- Kč za vyčištění pokoje či prostor hotelu.
9. V rozmezí od 22:00 do 6:30 je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, na chodbách a další rušivé chování). V případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel přivolat k asistenci policii ČR.
10. Psi mohou být ubytováni na základě potvrzení hotelu za poplatek.
PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:
1. Hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu.
2. V případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, hotel má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
1. Tyto podmínky jsou platné od 1.1. 2023 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn.
2. Host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami.
3. Hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou a tyto údaje neposkytuje dalším osobám.